Recomandări de teme de cercetare postdoctorală

Strategia Naţională de Cercetare-Dezvoltare-Inovare 2007-2013

Planul Naţional de Cercetare-Dezvoltare-Inovare 2007-2013

Parteneriate în domeniile prioritare

  1. Predictibilitate şi evoluţie stabilă în mediul de afaceri
  2. Ocuparea în societatea cunoaşterii
  3. Incluziune socială şi pe piaţa muncii
  4. Abordarea problemei șomajului la nivel regional
  5. Interacţiuni culturale şi evoluţii ale sistemelor economice
  6. Evoluţie economică/socială şi mediul antropic
  7. Responsabilitate socială corporativă
  8. Inegalităţi sociale şi economie
  9. Competiţie globală şi evoluţie economică/evoluţie a mediului de afaceri
  10. Convergenţă şi divergenţă economică
  11. Economii emergente: oportunităţi şi eficienţă
  12. Evoluţii, pieţe, şi tranzacţii într-o economie regionalizată/globală
  13. Economia sectorului public, evoluţii macroeconomice şi sistemul de pieţe
  14. Analiza modelului social al Uniunii Europene
  15. Efectele integrării financiare la nivel european. Impact asupra sustenabilității
  16. Dinamica pieţelor financiare şi modele de guvernanţă
  17. Indicatori, sisteme de urmărire statistică şi evoluţie economică
  18. Evoluţii macroeconomice şi investiţii
  19. Econometrie şi metode statistice. Modele, studii şi prognoze
  20. Pieţe financiare şi structuri globale
  21. Politică monetară naţională şi suprastatală
  22. Mecanisme de contagiune între economiile naţionale în procesele de globalizare
  23. Politică monetară, politică fiscală şi competitivitate la nivel naţional.
  24. Instituţii regionale în procesele de integrare europeană/ în procesele de globalizare
  25. Aspecte macroeconomice ale comerţului şi finanţelor internaţionale. Expresii  ale efectelor globalizării
  26. Ştiinţe regionale şi evoluţii economice
  27. Globalizare, guvernanţă şi eficienţă economică
  28. Tehnologii, atreprenoriat, informaţii şi management strategic
  29. Dimensiuni şi valenţe ale creativităţii contabile în sfera guvernanţei corporative
  30. Convergenţă şi armonizare contabilă înspre un spaţiu economic european sustenabil
  31. Guvernanţa corporativă - garant al asigurării imaginii fidele în raportările financiar
  32. Managementul performanţelor şi guvernarea corporativă în supply-chain-uri
  33. Antreprenoriat şi creştere economică
  34. Comportamentul consumatorului: adaptare, remanenţă, schimbare
  35. Interacţiunea fimă/consumator şi evoluţia pieţei globale
  36. Trenduri majore în societate şi implicaţii economice
  37. Competiţie şi cooperare într-un mediu de afaceri cu tendinţe de globalizare
  38. Marketing şi evoluţia pieţelor. Aspecte relaţionale, comportamentale şi de strategie
  39. Analiza impactului marketingului online
  40. Experienţă şi inovare în management